Przepisy niniejszego regulaminu mają zastosowanie wobec Uczestników Konferencji, których Organizatorem Fundacja Sternik Warszawa Zachód z siedzibą w Pruszkowie ul. Staszica 1, REGON 145877890, NIP: 5342483079
- Uczestnik zobowiązuje się do poprawnego oraz zgodnego ze stanem rzeczywistym wypełnienia formularza rejestracyjnego.
- Wypełnienie formularza zgłoszeniowego jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych osobowych uczestnika w celach realizacji działalności statutowej.
- Po zakończeniu rejestracji Organizator wysyła informację drogą elektroniczną będącą potwierdzeniem udziału.
- Każdy zarejestrowany uczestnik otrzymuje podczas Konferencji materiały konferencyjne oraz identyfikator.
- Rejestrujący jest zobowiązany do dokonania opłaty związanej z udziałem w Konferencji zgodnie z cennikiem podanym na stronie internetowej Konferencji.
- Możliwe jest dokonanie płatności przelewem lub za pośrednictwem płatności online.
- Płatność powinna być wykonana najpóźniej w dniu rozpoczęcia się konferencji.
- Dokonanie płatności w wymaganych niniejszym Regulaminem terminach jest warunkiem uczestnictwa w Konferencji.
- Uczestnik ma prawo do rezygnacji z udziału w Konferencji i uzyskania zwrotu poniesionych kosztów w wysokości 100% wpłaconej kwoty w przypadku dokonania zgłoszenia rezygnacji nie później niż na 14 dni przed wyznaczoną datą Wydarzenia.
- Zgłoszenia rezygnacji należy dokonać pisemnie na adres email: fundacja.warszawa-zachod@azymut.edu.pl
- Przetwarzanie danych uczestników konferencji i zasady bezpieczeństwa
- Dane osobowe Uczestników przechowywane są w czasie korzystania z serwisu konferencji oraz z serwisu płatności. Po tym terminie dane przechowywane są w zakresie niezbędnym do rozliczenia transakcji oraz dochodzenia roszczeń z tytułu płatności.
- Użytkownicy mają prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz ich poprawiania.
- Wszyscy Uczestniczy korzystający z serwisu konferencji oraz serwisu płatności są odpowiedzialni za bezpieczeństwo swojego konta użytkownika.
-
Reklamacje
- Uczestnik może złożyć reklamację na adres e-mail: fundacja.warszawa-zachod@azymut.edu.pl
- Reklamacje mogą być składane w terminie 14 dni od daty zakończenia konferencji.
- Organizator rozpatruje reklamacje w ciągu 14 dni roboczych od daty przyjęcia reklamacji.
Zobacz statut fundacji